Karijera u Inter Credu

Karijera u Inter Credu

Inter Credo je tvrtka s više godišnjim iskustvom na području otkupa i prodaje rabljene robe.

Svojom jedinstvenom ponudom usluga prepoznata je od strana mnogih klijenata koji s mnogo povjerenja redovito surađuju s tvrtkom.

Primjenom visokih standarda kvalitete rada i profesionalnim pristupom, svakodnevno ispunjavamo očekivanja klijenata.

Obraćamo mnogo pažnje društveno odgovornom poslovanju pa tako maksimalno dajemo svoj doprinos zaštiti okoliša i sve

svoje obveze prema dobavljačima i zaposlenicima uvijek ispunjavamo na vrijeme.

Zadovoljstvo zaposlenika, dobavljača i klijenata, vrlo je visok prioritet, jer znamo da samo tako možemo nastaviti naš poslovni rast.



Call centar

Zadaci/odgovornosti:

- kontakt sa strankama, zaprimanje i evidentiranje poziva te kontaktiranje potencijalnih novih stranki

- telefonska prezentacija usluga i proizvoda

- svakodnevna telefonska komunikacija s korisnicima

- odgovaranje na upite korisnika, davanje traženih informacija

Od Vas očekujemo:

- srednju stručnu spremu

- da ste komunikativni, organizirani i odgovorni

- da želite raditi i dobro zaraditi

- pristupačnost i ljubaznost

- poznavanje MS Officea

- prednost radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima

Osobine potrebne za kvalitetno izvršavanje svih funkcija radnog mjesta su:

fleksibilnost, organiziranost, marljivost i pedantnost te vrhunska razina komunikacijskih sposobnosti.

Iskoristite jedinstvenu mogućnost nastavka karijere kod poslodavca koji cijeni i nagrađuje dobar rad, te potiče zaposlenike na osobni razvoj i usavršavanje.

Što nudimo

- zanimljiv posao u ugodnom i prijateljskom radnom okruženju

- redovna primanja, vrlo dobru osnovnu plaću

- mjesečni stimulativni dodatak na osnovnu plaću

- podršku kod usavršavanja i profesionalnog razvoja

Djelatnik na šalteru

Zadaci/odgovornosti u dućanu:

- prezentacija usluga tvrtke

- prezentacija prodajnih artikala, u cilju prodaje proizvoda

- rad na blagajni

- preuzimanje, priprema i slaganje robe za prodaju u dućanu

- organizacija i kontrola stanja robe u skladištu

- briga o čistoći i izgledu prodajnog prostora

- unaprjeđivanje kvalitete i kvantitete prodaje te osiguranje visokih prodajnih rezultata

Od Vas očekujemo:

- srednju stručnu spremu

- iskustvo u prodaji s kupcima

- da ste komunikativni, organizirani i odgovorni

- da želite raditi i dobro zaraditi

- napredno poznavanje hardwarea (računala, pisači, skeneri, prijenosna računala i ostala IT oprema)

- poznavanje rada na računalu (Word, Excel)

- napredna informatička pismenost

- napredno poznavanje tehničke robe kao i iskustvo u radu s tehničkom robom

Što nudimo

- zanimljiv posao u ugodnom i prijateljskom radnom okruženju

- redovna primanja, vrlo dobru osnovnu plaću

- mjesečni stimulativni dodatak na osnovnu plaću

- podršku kod usavršavanja i profesionalnog razvoja



Prijave, uz napomenu „djelatnik na šalteru – Zagreb“ ili „djelatnik na šalteru – Varaždin“, odnosno "call centar" šaljite na intercredo.posao@gmail.com



Prijavite se za posao putem web forme