Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

Inter credo d.o.o. sa sjedištem u Varaždinu, Zagrebačka 7, upisan u sudski registar Trgovačkog suda u Varaždinu pod matičnim brojem subjekta (MBS) 070078145 te osobnim identifikacijskim brojem (OIB) 88448651075 (u daljnjem tekstu: trgovac), sukladno Zakonu o zaštiti potrošača članak 7. stavak 2. donosi i objavljuje uvjete poslovanja.
Stupanje u poslovni odnos
Svaka fizička ili pravna osoba (u nastavku teksta: Stranka) može stupiti u poslovni odnos sa Trgovcem, uz prethodno ispunjavanje odredbi ovih uvjeta poslovanja i prihvaćanjem istih.
Opis usluga
Trgovac pruža usluge otkupa i prodaje rabljene robe.
Područje pružanja usluga
Trgovac svoje usluge pruža u vlastitim prodajnim prostorima, te prema dogovoru u prostorima stranke odnosno drugim prostorima.
Otkup rabljene robe
Trgovac otkupljuje rabljenu robu isključivo od punoljetnih osoba. Trgovac otkupljuje rabljenu robu neposrednom pogodbom, na način da prihvaća ponudu stranke. Trgovac sam odlučuje želi li prihvatiti ponudu stranke, temeljem vlastitog poznavanja tržišta. Trgovac se može konzultirati sa trećim osobama o stanju na tržištu, a za pojedini predmet koji mu je ponuđen.
Trgovac ima pravo odbiti ponudu stranke bez detaljnog objašnjenja. Sklapanjem ugovora/izjave o prodaji rabljenog dobra, Trgovac će isplatiti novčani iznos. Isplatom, Trgovac postaje vlasnik predmeta.
Stranka izjavljuje da su predmeti koje nudi u otkup isključivo njeno vlasništvo, te da ni jedna treća strana nema niti će imati bilo kakvih vlasničkih, imovinskih ili drugih prava nad predmetima koje je ponudila Trgovcu.
Provjera predmeta
Trgovac će izvršiti pregled predmeta ponuđenog mu na prodaju / otkup. Trgovac ima pravo podatke o predmetu proslijediti trećim osobama kako bi provjerio autentičnost i/ili ispravnost predmeta. Prilikom pregleda predmeta, Trgovac može predmete mehanički i kemijski tretirati kako bi utvrdio kakvoću. Trgovac nije i neće biti odgovoran za moguća oštećenja i promjene bilo koje vrste, koje nastanu prilikom provjere predmeta. Stranka je dužna sama staviti u pogon sve vrste robe koju nudi Trgovcu na prodaju. Stranka je dužna sama organizirati dostavu predmeta do Trgovca, te je sama odgovorna za sigurnost predmeta u transportu. Trgovac će dodatno i sam provjeriti ispravnost svih vrsta uređaja ponuđenih od stranaka. Trgovac ima pravo odbiti ponudu stranke i bez pregleda predmeta. Trgovac ima pravo odbiti ponudu stranke i nakon pregleda predmeta.
Provjera identiteta
Trgovac je dužan, prije sklapanja pravnog posla, identificirati stranku sukladno Zakonu o sprječavanju pranja novca i financiranju terorizma. Ukoliko stranka ne pristane na postupak provjere identiteta, Trgovac ne smije sklopiti pravni posao. Stranka je suglasna da Trgovac prikuplja, obrađuje i čuva osobne podatke Stranke sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka (članak 7., stavak 1., točka 4). Trgovac će dobivene osobne podatke koristiti isključivo u vlastite potrebe, te ih neće davati trećim stranama bez pisanog pristanka stranke ili pisanog naloga nadležnog pravosudnog tijela.
Plaćanje otkupljene robe
Trgovac je dužan odmah isplatiti iznos za predmet koji otkupljuje od stranke sukladno s ugovorom/izjavom o prodaji rabljenog dobra sa strankom. Trgovac isplaćuje sredstva u gotovini, ukoliko nije drugačije definirano i potvrđeno pisanom izjavom stranke. Plaćanjem otkupljene robe, Trgovac postaje vlasnik robe. Stranka nema vlasničkih ili drugih prava na predmet.
Prodaja robe
Trgovac omogućava svakoj pravnoj ili fizičkoj osobi kupnju robe koju trgovac ima u slobodnoj prodaji.
Sklapanje ugovora o kapari
Robu koju trgovac prodaje, stranka može kapariti tako da sklopi ugovor o kapari s trgovcem. Ugovor o kapari podrazumijeva uplatu dijela vrijednosti (u nastavku teksta: kapara) predmeta koji je predmet kupnje, te plaćanje ostatka vrijednosti predmeta unutar dogovorenog vremenskog roka navedenog na ugovoru o kapari. Stranka koja želi kupiti predmet, može zatražiti mogućnost sklapanja ugovora o kapari . Trgovac određuje iznos kapare kojeg je stranka obvezna platiti kako bi sklopila ugovor o kapari za željenu robu robu. Trajanje ugovora o kapari određuje se po dogovoru. U tom vremenu potrebno je da stranka uplati preostali iznos (prodajna cijena predmeta umanjena za uplaćenu kaparu) od cijene predmeta, kako bi završila kupnju i postala vlasnik predmeta. Ukoliko stranka ne izvrši uplatu preostalog iznosa od cijene predmeta, u dogovorenom roku navedenom na ugovoru o kapari ,smatra se da je odustala od kupnje. U tom slučaju, uplaćena kapara smatra se odustatninom te je trgovac u cijelosti zadržava. Stranka nema više prava na kapareni predmet. U tom slučaju, Trgovac može u potpunosti raspolagati sa predmetom. Ukoliko trgovac proda kaparen predmet trećoj osobi, unutar roka navedenog na ugovoru o kapari , dužan je Stranci koja je uplatila kaparu platiti iznos jednak dvostrukoj kapari. Rezervirani predmet može biti izložen u prostorima trgovca. U tom slučaju mora jasno biti označeno da je ugovoren ugovorom o kapari. Stranka može odustati od kupnje i prije isteka roka trajanja ugovora o kapari.O tome je dužna obavijestiti Trgovca, pisanim putem, te se prema čl. 4 Ugovora o kapari ,uplaćena kapara smatra naknadom štete za rakid ugovora.
Reklamacija kupljene robe
Roba u ponudi trgovca rabljena je roba. Prodaje se po principu „viđeno – kupljeno“. Reklamacije nisu moguće.
Slobodna prodaja
Slobodna prodaja podrazumijeva predmete u ponudi trgovca koji su ponuđeni na prodaju te nisu ugovoreni ugovorom o kapari. Takve predmete može kupiti svaka stranka uplatom prodajne cijene predmeta u cijelosti ili uplatom kapare. U slučaju uplate kapare predmet je kaparen za kupnju te se tada primjenjuju odredbe ovih uvjeta iz poglavlja Sklapanje ugovora o kapari.
Načini plaćanja
Robu u slobodnoj prodaju moguće je platiti gotovinom, kreditnim ili debitnim karticama u slučaju kupnje robe. Robu koju stranka želi kapariti, kaparu i ostatak cijene, stranka može platiti isključivo gotovinom.
Prihvaćanje ovih uvjeta
Stranka pristaje na ove uvjete poslovanja samim ulaskom u poslovni odnos sa trgovcem. Ovi uvjeti moraju biti jasno istaknuti u svim poslovnim prostorima trgovca, odnosno moraju biti uručeni stranci ukoliko se poslovni odnos odvija van poslovnih prostora trgovca.
Odricanje odgovornosti
Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u poruci ne odražavaju nužno stavove društva INTER CREDO d.o.o. INTER CREDO d.o.o. ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i priloga sadržanih u poruci.
Promjene uvjeta poslovanja
Trgovac zadržava pravo izmjena i dopuna ovih uvjeta poslovanja.
Pritužbe i sporovi
Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav obrade i rješavanja prigovora i osobu zaduženu za kontakt s strankama. Trgovac ima jasno istaknute načine zaprimanja prigovora. Trgovac i Stranka suglasni su da će sve sporove proizašle iz poslovnog odnosa nastojati riješiti mirnim putem. U slučaju nemogućnosti mirnog rješenja, za rješavanje međusobnih sporova suglasno ugovaraju nadležnost stvarno nadležnog suda u Varaždinu.

Datum zadnje promjene uvjeta: 01.03.2019. godine